Bu Blogda Ara

11 Nisan 2013 Perşembe

İYİ FİKİR !

     Kızım 6 yaşında ve ilkokul birinci sınıfa gidiyor. (Belki defalarca bundan bahetmişimdir bilemiyorum :) ) Öğretmenimizin verdiği fikir çok hoşuma gitti ve paylaşmak istedim. Çocuklar bu yarı dönem sonrası okuma yazmayı söktüler. Öğretmenimizde onları yazmaya teşvik etmek ve ileri de ellerinde çocukluğundan hatıra kalması amacıyla (en azından ben öyle düşündüğü fikrindeyim) çocuklardan günlük tutmasını istedi.
    Artık kızım günlük tutucak. İnanın defteri gördüğündeki mutluluğu size anlatamam. Hele kilitli olması  ve kendine özel olması onun daha da yazma azmini kuvvetlendirdi. Siz annelere tavsiyem bence çocuğunuz kaç yaşında olursa olsun bir özeli olsun...
     Tabiy ki bu arada çocuğunuz küçükse kendinize bir yedek anahtarını ayırmayı unutmayın. Çünkü benim bıcırık ilk günden anahtarını kaybetti. Neyseki akıllılık edip önceden almıştım.


Hiç yorum yok: